Klcaysgl benim ilk hamileliğimde aşırı kusmak olurdu her kusmamda da altıma işerdim. Bildiğin son damlasına kadar şarıl şarıl 😂 öksürürken, hapşırınca, hele gülerken zaten insan gibi gülmüyorum tavuk gibi gıdaklıyorum çok kaçıyor. Normal doğum yaptım ve bu böyle devam etti. Şimdi 25 haftalık hamileyim ve aynı şeyleri yeniden yaşıyorum. Bunları doktoruma hiç söylememiştim normal görmüştüm ama bu söylemem gerektiğini düşünüyorum. Mesane düşüklüğü yaşıyor olabilirim diyorum kendimce çünkü ben bildiğiniz sidikli oldum bu yaştan sonra 🤣