Ednr_007 benim de ilk kız demişti neredeyse bütün kıyafetleri lcw dan aldım allahım o kadar güzel ki renkleri, desenleri inanamadım organik ürünleri de çok var ve çok ucuz sonra erkek dedi hepsini geri verdim. Erkek ürünleri zaten her mağazada öyle ahım şahım değil her ürünü o yüzden desen için farklı mağazalara da yönlenebiliyorsun