Kızlar ben orda 7 ay önce kürtaj olucağımı öğrenince rastgele bir doktora girdim ismi halil di ve benim kayıplarım var kendisininde böyle hastaları olduğunu onlara göre tedavi uyguladığını söylemisti ozaman kortizon tedavisinden falan söz etti bana açıkcası aklımda kaldı kendisi giden memnun olan varmı acaba benim gibi kayıpları olarak giden falan merak ettim