Kızlar tat kokuda falan problem yok hatta gayet keskin ama ¾ gündür boğazım ağrıyor bademciklerimin şiş olduğunu hissediyorum klima sıcak-soğuk beni mafetti dondurma falanda yedim canım istedi.. 30*3 haftalığım Allah korusun rabbim uzak etsin korona isem hemen bebeği alıyorlar mı ? Böyle bişe yaşayan falan var mı çok korkmaya başladım halsizlik falan yok sadece boğaz ağrım var ateş falan da yok bebeğimde kıpır kıpır içimde bin şükür ama bademciklerim geçmiyor