Yagmur13
Korkma tatlım , benim iki yeğen de anne karnında korona geçirdiler.
Hiç birsey olmadı sapasağlam covit negatif doğdular.
Bebekte Kilo kaybı olması ; koviti geçen yıllarda bende geçirdim gebe değildim de. Birsey yiyemiyorsun içemiyorsun ağız tadı desen yok . Gıdaya yememeye bağlıdır bence. Bundan sonra bol bol ye toparlarsın. Hamur tatlı değil ama . Sebze meyve süt peynir ceviz et balık vitamin minarel desteği bol su ve hergün iki haşlama yumurta ye birden bebek nasıl kilo alıyor görürsün işallah