Duyguseli_kz benim de o haftada yılan gibi hareketler vardı. Doktor damar atmasıdır o demişti 🤭 net pıtpıtları 16. Haftada, hareketleri de 20ye doğru hissetmiştim 🤗 şimdi bebeğim doğdu 6 aylık oldu ve yanımda mışıl mışıl uyuyor ♥️🤗 Bazen tekrar içime sokasım geliyor 🤭🤭🤭 Rabbim sizlere de hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗♥️