Aysee_35 Geçmiş olsun canım hakkında hangi doğum şekli hayırlı ise onu yaşayasın inşallah 🤲🏻 Ben hep kendime bu çocuk bir şekilde içimden çıkacak, öyle yada böyle vakti doldumu kimse tutamaz diyorum 😄 hangi doğum şeklinin bize uygun olduğunu bilmiyoruz o yüzden akışına bıraktım bakalım neler bekliyor bizi gidişat nasıl olacak hayırlısı 🤞🏻😊