Tabiki, gebeliğinizin ilk 3, 4 ayında ve son aylarında çok fazla idrara gidersiniz. Bu normal bir durum. Sürekli uukunuzdan uyandırır darlatır epey. Bunu normal karşılayın 😊 hep laflana laflana kalkardım yataktan başlarda, şimdi son haftalardayım bünye alıştı sanırım 😂