Betulmtn bende arkadaslara katılıyorum pahalı diye onu alıyordum ancak kullandıktan sonra diğerlerinden bi farkı olmadığını düşünüyorum. Predictor ile adetim geciktiğinde ilk yaptığım test silik cizgiydi ertesi sabah kaset testle de 2 keskin cizgiydi bi fark yoktu bence hamilelik idrara yansıdıysa nerdeyse tüm testlerde cıkıyor