Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ve hiç abartıldığı gibi sıkıntı yaşamadım çok rahat ve sakindim ayrıca doğum haftam 38+5 oldum doktorum rahimi uyardı size sorum şu çatı muayenesi ve rahim uyarmasından ne kadar zaman sonra doğum yaptınız bana bi yardım edin hele 😂😂😂