Sabihanur Benimde dikişlerim fazlaydı 4 gün oturtamadım hep ayaktaydım yemeği bile ayakta yiyordum 5 gün sol yan oturmaya başladım şuan 8 gün artık yavaş yavaş kısa da olsa oturabiliyorum.Bişey fayda etmedi bende birazcık dayanmamız lazım ne yaZıkki tez zamanda toparlarsın inşallah 😊