1 düşük yaşadım malesef devlette 2 düşük olmadan bu testi yapmıyorlar bende özel hastanede 1000 liraya yaptırdım iyiki de yaptırmışım kanım pıhtıya yatkın çıktı şimdi 5 haftalık gebeyim coraspirin kullanıyorum doktorum kalp atımını gördüğü an iğneye başlıcaz dedi