Sancarefeem Bu emziklere bi şekil kolaylık gelmeli ya kızlar şimdi ikili emzik aldım oğlum tutmadı 85 TL çöp tekrar almam gerekecek başka marka ya bu nedir para tuzağı resmen 🥺
theAna Sancarefeem öyle maalesef. Ben de avent, chicco, we baby aldım tutmadı hiçbirini vermedim bi daha da.. bibs deneyin bir onu kolay tutuyormuş bebekler
Ece003 Sancarefeem benim kardeşim en pahalıları tutmadı ne awent ne ciciho Fatoş marka bakkal emziği tuttu 😄ruhu fakir evladımın
Zeyyyn Sancarefeem bakkal emziği aldım tutar dıye tutmadı avent tuttu onu değiştim şimdi frigg aldım daha rahat tutuyor yumuşak
Sancarefeem theAna Ece003 Ama bence bişey olmalı ya böyle al dene olmadı kalsın köşede bidaha olmamalı
Sancarefeem Ece003 ya hahah deme öyle en akıllısı o bence bak pahalı aldık ne oldu içim gidiyor kaldı öyle 😄
Ece003 Sancarefeem en iyisi ucuzunu al 🤣😗ben wee baby aldım orta kalitede birşey sonuçta bizde bakkal emziği ile büyüdük diş yapım ağız yapım gayet iyi 🤣
SayeMom Sancarefeem ay inşallah böyle bişey yaşamam yaaa, avent 2 li emzik aldım, oioi 2li emzik aldım, bide wee baby 2li emzik aldım doğmadan elimde 6 emzik oldu😒