Kardeşim o doğalgaz gelsede düzelceğini sanmıyorum küçükken oturduğumuz evimiz öyleydi birde bizimkiler soba yakardı gürül gürül her yer ısındığı halde Ben kardeşim ve annemde o rütübetten dolayı astım kaldık ve sürekli nefes almakda uzun süre zorlandık tabi ozamanlar maddiyattan ötürüydü şimdi çok şükür geçti ama hala izleri var arada hala tıkanıyoruz hava kullanıyoruz eğer mümkünse evini değiştirmen iyi olur