Clostiridium Yorum attım sildim tekrar yazıyorum . Birincisi benimde kızımda olmuştu ve çok paniklemiştim . Doktorlarım ve aile dostumuz vardı hepsine tekt ek sordum götürdüm falan . Kendi cocuk doktorumuz anne hormonlarından dolayı olduğunu ki ozamanlae tok tutsun diye çikolata yiyordum hep bende ona bağladım alerji oldu dedim kesinlikle ilk akla gelen şey bariz oydu çünkü. Sonra kilo aldığı için yüzünde çıkar dedi aile dostumuz (kendisidoktor) . Ve bir süre sonra geçti ☺️☺️ Burada d vitamine dikkat et hızursuz bir bebekse 3 gün verme izle bakalım damladan kaynaklı mı biz kolik bir bebektik ve d vitamini verdiğimde daha huzursuzdu sonradan izledim doktora söyledim ocean a geçtik şükür sıkıntı yok 🙏🏻🙏🏻🙏🏻