Arkadaşlar merhaba 2 gün önce detaylı ultrasona girdim bebeğimin Allah’a şükür tüm bulguları normal ama bağırsak parlaklığı tespit etti doktor. Bu durumu yaşayan var mı? Amniyosentez önerdiler ama karar veremiyorum. Hareketleri, gelişimi herşey normalken bağırsak parlaklığı neden olur ya da yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederim