ManolyaGulatan Kızlar dün sabah sezeryan ile kozıma kavuştum çok şükür 🙏 yarım anestezi ile 15 dk içinde kızım dünyaya geldi ondan yarım saat sonrada bn çıktım odaya başta çok agrısız gibi geliyor ola bilir sonrası çok fena buna sezeryan olacak anne adayları na sesleniyorum benim gibi gaz probleminiz olursa vay halinize hele sabahtan akşama kadar kıvrandım anestezi nin tam sökülmemiş olmasına rağmen aldığım ağrı kesici iğneleri bn sayamadım bugun sabaha karşı lavman yapıldı gaza rahatlattı ama gazımı tam gidermedi ağrı kesicilerinin etkisi nin geçmesiyle bugun daha çok agrım olduğunu fark ettim uzun lafın kısası hanımlar bn acı cekmemek için sezeryan oldum ama şuanki aklım olsa normal doğumu tercih ederdim ilk defa Doğum yapacak olan arkadaşlar için bşr deneyim paylaşmak istedim normal Doğumdan kaçınmayın çünkğ bu daha Agrılı yada bna öyle geldi tabi o an var ki bebeğini ilk gören ilk öpen sensin kucağına alınca dünya duruyor bir an ama gaz sancınız varsa ve sezeryan lı iseniz durum değişir bşr kaç gün sdc birilerinin yardımı ile bebeğinizi emzire biliyor kucağınıza ala biliyor sunuz ne yazıkki
FeriDEniz ManolyaGulatan gözünüzaydın, Allah analı babalı büyütsün inşallah. 🙏 Bir edebiyat öğretmeni olarak kızınızın ismine bayıldım. 😍 adıyla yaşasın evladınız. 😊
NekwaSultan ManolyaGulatan Canim sade maden suyuna kayisi suyu.koy ic gaz içinn Senin icin hayırlısı buymuş bebisinle sagliksiniz ya onu düşün canim Güle güle büyüt yavrunu Geçecek bu günlerde..