berilzumrut511 Ben progestan kullanırken olmuştu acile gitmiştim pruloton iğne verdiler onu yaptırdık iki gün sonra kendi doktoruma söyledim böyle oldu diye oda ayriyetten tekrar yazmıştı 3 gün arayla iğne olmuştum ilk 3 ay kese etrafın da kanama alanı vardı hep yattım sonrasın da görünen kanamam olmadı ama her kontrol de doktor merdiven bile inip çıkma diyordu 🙈 çok şükür atlattım 28+4 oldum 17.hafta da progestanı da bırakmıştım