Catmama Valla bu devlet hastaneleri o kadar yetersiz ve ilgisizler ki bizler belki özel hastaneye gidebiliyoruz ancak mecbur kalıp gidenler var Allah yardımcıları olsun, ben gebeliğin başında bazı durumlardan kaynaklı gitmek zorunda kaldım randevu alabilmek için bir ay bekledim, bir aydan sonra gelen mesaj rahdevumun iptal edildiği şeklindeydi, tekrardan randevu bulabilmek için iki hafta bekledim iki hafta sonunda yine bulamayınca artık dedim ki heralde bir muayeneye gidene kadar doğuracam yani ve bir daha adım atmadım Allah yardımcımız olsun