Kızlar sık sık idrara çıkmaya başladım, yani sık dediğim resmen 5-10 dakika arayla. Alt tarafta kasılma değilde batma oluyor ama tuhaf olan iki gün önce doktora gittiğimde suyu da normaldi ve dönmemişti serviks 30mmdi, pazartesi doğuma alinacagim ama şimdi sanki bazı doğum belirtileri var emin olamadım var mı yaşayan böyle?