Ezgi14 gittim canım smdi geldm şükür dogum gerekmedi suyum yeterlıymıs fakat enfeksiyon ve mikrop warmıs test yaptı kanda baktı CRP die bi test , testi tekrarla dedi hafta sonu sınırda cıktı cnku, bıde bayramda surekli bebegın suyu ıcın hastde bakılmamı soyledi , ins 28 nde alırız doguma dedi 🙏🏻