kızımın burnu akıyor gibi burnu dolu gibi anlatamadım tam ama, fizyolojik serum sıkıp çektim ama fayda etmedi bence ilk uyandığı sıralar daha fazla bu durum sabaha kötü olsun istemiyorum acaba ayağının altına viks sürsem iyi olur mu?
bir öncekinde burnu tıkalı hafif öksürük vardı böyle yapmıştım ama bilemedim