[silindi] aynen malesef.. Benimde şimdi ilk hamilelik yasayıp görüyorum. Mesela 20 24 arası idrar yolu enfeksiyonu oldum çok berbattı kanamalı oldu hiç unutmam agrılıydı ve bel agrılarımda o sekilde. Okulda ders anlatamıyorum sen düşün.. Hemen ayrıldım 24.haftada idari izne. Şimdi mesela çok uzun süre ayakta duramıyorum iş yapamıyorum. Ama her hamilelik kendine özel has. Belki sen başka seyler yasayacaksın ondan yaşayıp görmek lazım… İnş kolay geçer daha yolun çok başındasın 🥰