Eylulberra Hiç bişey olmaz inşallah zaten öbür çocuk derdini anlatabilir sana sıkıntı olmaz ikisi bir büyür gider benim 3 gebeliğim oğlum 13 yaşında kızım 12 yaşında ben bu kadar ara verip doğuracaksam cesaret edip senin küçük zaten gece uykusuzluklarını bilirsin bakmasın da zorlanmazsın asıl ben nasıl yapacam😅tam rahattım napcaktım bilmem eşim çocuk hastası olunca mecbura kaldık sağlıcakla doğuralım inşallah Allah yardım eder hiç korkma 😊 bu arada kızım olacak inşallah