BuFi2012
2. Dogumum 14. Günüm doğum yapalı..nişan geldi duzensizdi sancim suni aldım inanin ilkte kendi sancim daha zordu affedersiniz doğum anında popomu catala koyamıyordum agridan bunda gayet rahat koydum.
Hem düzenli bir sancı olduğu için ebe karnına bakarak bile anlıyor sanının geldiğini ona göre ikin diyor veya dr ona gore müdahale ediyor. Onlari iyi dinleyinki.dogum kisa sürsün. 1.5. Saatte de doğurdum.
Suni zor diyenler kendi sancilarini bilmryenler dikkkat et 😉