Kızlar 35 haftalik hamileyim çok garip bi şekilde günlük 8 9 belki 10 kere sanci giriyo ve bebeğim toplaniyo ve sanci çok canımı yakıyo dogrulamiyorum. Belime karnıma kasiklarima giriyor. Ama nstye girince hiç sanci yada kasılma olmuyor sancim en fazla 55 60 oluyo çok saçma değil mi