Bol bol meyve tüketin suyu çok için sarımsak turşu suyu bunların da çok faydası var ben hastanede kadın doğumda geçirdim karantina sürecimi ilaç alerjim olduğunu için pek bir şey yapamiyorlardi kan sulandırıcı iğne yapıyorlardı ailem hep meyve su bu dediklerimi alıp gönderiyorlardi çok faydası oldu