gurbetcianne97 kayraninannesii mide yanmamdan dolayı çooook içiyorum. Marketten koli koli süt alır olduk😂
1Cicekanne kayraninannesii ben hiç süt içmedim 🤷🏻♀️ Yoğurdu bile zor yiyorum tat koku hassasiyeti geçmedi geçmiyor 🤢🤢 ama içebilsem kaynanamların ineği var sağar verirler ama aklıma bile gelmiyor içmek 🤧
Poyrazin_annesi Hem market sütü ıcıyorum hemde yogurt yapacagım zmn dısardan süt alıp kaynatıyrm yarısını içmek ıcın ayırıyrm
35lavanta kayraninannesii Ben hiç içmiyorum anca nescafe yapınca biraz damlatıyorum midemi çok yakmasın diye süt bende aşırı gaz yapıyor ya sonra baya sıkıntı yaşıyorum 😬😬 Ama çoook peynir yerim hemde bayaa çok yoğurtlada aram pek yok zaten peynirle kapatıyorumdur inşallah arayı 😂
Selenin-annesi kayraninannesii marketten laktozsuz içiyorum Sütaş’tan her gece yatmadan bir bardak içiyorum