Giiizemmmm Selaam💁🏼♀️ Bir şey sormak istiyorum haftaya ilk defa nst giricem Muayne ücretinin dışında ücret ödüyomuyuz bilen var mı?
DeryaEFE1126 Giiizemmmm aynen canım ama çok büyük bir meblağ değil benim gittiğim hastanede 30 TL falan muayene ücreti dışında tabiki 😊
Fatmamuduk Giiizemmmm Hastaneye göre değişiyor bence ben hiç nst ücreti vermedim ki 35ten sonra her hafta nstye girdim
H1994m2018 Giiizemmmm benim gittiğim hastane nst için ücret alıyor bu hafta ilk defa girdim 80 tl verdim nst için
Selenin-annesi Giiizemmmm ben Bursa MedicalPark a gidiyorum muayeneden çıkınca doktorum 2 oldu gönderiyor herhangi bir ücret ödemedim