İkinci kere sezeryan olacağım az kaldı ama doğum korkusu yine var 😔 ilkinden belimden uyusturulcak yeri bulamamislar genel olmuştum bunda spinal istiyorum umarım sorunsuz geçer 😔😭 Oğlumda hep aklımda olacak. sağ salim alsam kizimida kucağıma 🤲🤲 benim gibi olan var mı? 😔