Normalde küçük bir şehirde yaşıyorum gittiğim hastane kadın doğum hastanesi.İstanbul’daki
Özel hastaneler gibi.bir aydır annemlerdeyim ve doktorum 20 22de gel detaylı ultrason çekicez dedi.şuan İstanbul’da olduğum için burdaki prosedürü yeni öğrendim devlet çekmiyomuş.sadece eğitim araştırmalar çekiyormus.o da nasıl ne durum da bilemiyorum.özellerde 750den başlıyor.İstanbul da olup eğitim araştırmada çektiren var mı?durum hakkında bilgisi olan var mı?