Kızlar aranızda belki bu durumu yasamis olan ya da psikolog olup yardimci olacak olan vardir diye yazıyorum. Iki ay once 2.bebegini doguran bir arkadasim var ama ilk gunlerden sonra ciddi sıkıntılar yasamaya başladı. Çocuğu istemiyor neden doğurdum diyor. Bakamayacağım kendime zarar vereceğim falan diyor. Eşiyle de arası iyice açıldı bu durumlardan dolayı. Ne yapacağımızı bilemez haldeyiz nasıl yardımcı olacağız. Atlatabilecek mi bu süreci yasayan var mi daha önce. Fikir verebilecek olan olursa çok sevinecegim.