Helinkeskin
ben geçen 36. haftamda griptim. 37 haftamdayım şuan.
2-3 gün yoğun geçti ama ateşim olmadı.
Gece uyanıp uyanıp ilk gece özellikle litre litre su içtim . En son 5 kg luk hazır su bidonunu odaya getirdim . Kalkıp kalkıp içtim. Dilim damağım kurudu.
Burnum aktı bir hafta. Aşırı sinüs akıntım oldu . Koyu renkli grip oldum. Bir kaç gün dinlendim .
Dr dikkat et , domuz giribi var toplumda karıştırılıyor dedi. İlaçsız geçirdim. Çok fazla portakal mandalina tükettim. Faydası oldu. Zaten meyve yiyince ekstra bir enerji geliyormuş gibi hissediyordum. Ve bol su tabiki . Gebelik için kombine vitamin minarel ilaçlarım da içiyordum zaten
Geçti çok şükür gün içinde azıcık nemleniyor burnum siliyorum. Gebeliğime vs bi sıkıntım olmadı . İçini rahat tut