Tbsylmz 38.hafta oldu hala net karar veremedim maalesef 🙄Karekter olarak etkilendiğini düşünüyorum da varsa çevrenizde tanıdığınız huyları nasılll acabaa ???😬
annesinin_beybisi Tbsylmz bence güzel değil çevremde bir tane inci var karakter olarak beğendiğim bir insan değil ama bu kisiden bagimsiz olarak inci isminin bir albenisi yok bence 😌
Tbsylmz annesinin_beybisi Ya o kadar çok isim araştırdım ki farklı isimlerde var ama ismini doğru telaffuz edemezler diye böyle düşündümm 🙄
annesinin_beybisi Tbsylmz bence o sekilde düşünme sen ne kadar basit bir isim koyarsan koy ismini dogru söyleyemeyenler illaki olucaktir mesela zeynep cok basit bir isim ama eşimin ailesi ziynep diyor 😁 anlam olarak belki degerli kiymetli anlamlarinda olabilir ama şahsen ben söyleniş olarak beğenmiyorum cok klasik yavan bir isim gibi geliyor tabiki sen buna heves ettiysen koyabilirsin 😊
Tbsylmz annesinin_beybisi Ya tabi orası öyle de çoğu isme göre yani düşündüğüm isimlere göre en düzgün söylenecek bu galiba 😂😂
poyrazinannesi1 Çok hoş bir isim. İnci isimli öğrencim var çok nahif, güzel, ağırbaşlı, akıllı bir kız.
Superisi_34 Bende İnci koyucam inşallah Anne babasının İNCİ tanesi , abisinin Bitanesi ❣️ Yazdırıcam inşallah