Serra12 İlk kızımda oldugu gibi yarın da 2.kızımda suni sancı ile doğuma giricem.Aradan 8 yıl geçti Allah bana kolaylık versin şimdiden🙄😂yakın zamnda normal doğum yaoan varmı?