Newmom Arkadaşlar benim doğumum nasipse ocak ayında olacak. Lohusa takımını nasıl almalıyım? Hastane soğuk olur mu yoksa şu ince lohusa takımları yeterli gelir mi
Ilkgozagrimiz Newmom lohusa oldugumuz icin cok usurmusuz bnde ekimde nasip dogurcam normaldede kisin usuyen biriym biraz kalin biseyler alicam
Newmom Ilkgozagrimiz lohusa takımlarından alıp ustne hırka mı giyiceksiniz nasıl yapsak ki güzel takım giyiniyim istiyor insan
Ilkgozagrimiz Newmom oyle kalın takimlarda var bildgim kadariyla daha alisverise cik.adim bnde nasl alirim bilemiyorum