O haftalarda ne kadardı kilosu hiç hatırlamıyorum ama 35.haftada kontrole gittiğimde bebek 2550 gramdı. En son dün gittim 37 haftalık oldum 3250 gramdı. 15 günde 750 gram civarı alkış. Bu süreçte özellikle birşey tüketmedim hatta öyle denk geldi ki neredeyse sadece karbonhidrat tükettim bazen kahvaltı etmedim vs. Kontrole gittiğimde şaşırdım çünkü ben 2800-2900 bekliyordum. Doktorum bebeğin beslenmesinin plesantanın durumu ve tamamen yapı, gen meselesi olduğunu söylüyor. Bende öyle düşünüyorum. Şöyle düşünün balık, et, çiğ kuruyemiş, yumurta, peynir, taze meyve bulup tüketemeyen durumu kötü olan o kadar çok insan var ki. Ama baktığınızda çok da iyi sağlıklı doğumlar yapıyorlar. Her canlının fizik yapısı birbirinden farklı kimi minyon tipli olur kimi daha iri.