Zehra9616 Ergvn 42+3te dogurdum ben ilk oglumh tam 9 ay 10 gun yapar aslinda doktor hesabinda oyuzden acele etmemesi gerekir 😉😊
Ergvn Zehra9616 sizin de zaman gelmiş onun da. Her doktor aynı tarihi beklemiyor. Mesela ben 42 değil 41 e kadar en gec bekletecegini söyledi ve 40 tan sonra hayırlsıı insan bekliyor artık kısmet 💛
daylin1 Zehra9616 maşallah iyi cesaret valla 🥺 Ben korkuyorm kakasını falan yapar diye Allah muhafaza 😔
daylin1 Ergvn şunu sanci verecekler yarına 😔😔😔 şuanda belim de iğne gbi batmanvar acaba sancimm mı başlayacak ya😔
daylin1 Zeynebinannesi25 40+4 günlük dedi beklemeye gerek yoktur dedi yarına gel yatışını yapalim dedi ,nstye bağlandım hiç sancım çıkmadı cnm 😔