02.12.2021 tarihinde oğluşumu kucağıma aldım çok şükür 2. bebeğim di bu yüzden pek korkum yoktu sezeryan için kaygılarım vardı oda 3.5 yaşındaki oğlumu nasıl bırakıcam hiç ayrılmamıştık sabahın 9 da yola koyulduk eşimle yanıma kimseyi istemedim hem pandemi hem kalabalık curcuna olmasın dedim evden çıktım beni bir ağlama aldı hastaneye gidene kadar ağladım hastaneye gittik kayınvalidem gelmişti zaten öyle de konuşmuştuk annem rahatsız olduğu için kayınvalideme anne istersen sen gelirsin sadece demiştim sağolsun yanlız bırakmadı beni işlemleri yaptık odaya çıktım önlüğümü vs getirdiler giyindim başladık beklemeye odaya hemşire ve anestezi doktoru geldi bir kaç soru sordu ve gittiler tabi heyecan tavan yaptı bende aklım bir yandan evdeki oğlumda ne yaptı bensiz durdu mu yedi mi içtimi vs şu an yine ağlıyorum yazarken hem çok güzel hemde çok zor geldi bana bu doğumun ben düşünceler heyecan içinde beklemeye devam eşimde aynı şekilde ve vakit geldiiiii ameliyat haneye indirdiler beni o ağlayan ben gitti bir güç verdi rabbim el sallaya sallaya güle güle girdim doğuma belden bir iğne çok hafif hissettim derken uyuşma derken hemşireler anestezi uzmanı sohbet muhabbet derken doktorum geldi nuraycığım nasılsın vs derken bir ağlama sesi amannnn birde ne göreyim bitmiş bile yiğit Ali mi koklattılar bana o an dünya durdu hayata bende yeniden başladım yeniden doğdum oğlumla 4 kilo doğdu tosunum 37 haftada erken doğum riski vardı ve kilosu 3 civarı demişti doktorum sancı olmayınca tekrar 38+2 kadar bekledik kilosu için çok şaşırdık doktorum ve ben önemli olan sağlıklı olması tabi kilosu önemli değil benim ameliyatım bitene kadar bebeğimi giydirmeye ve kontrol için götürdüler babası da yanında tabi heyşeyi video ya çekmiş sonra izleye bildim 😍 ben odaya çıkana kadar oğlum ve eşim benden önce odaya çıkmışlardı benim minnoşum çok ağlamış ortalığı yıkmış 😁 odaya girdiğimde eşim bebeğimizle konuşuyordu anne gelecek şimdi diyordu ki tam o ara ben girdim odaya kokladım sevdim oğlumu herşey çok güzel di ertesi gün eve geldim tabi abimiz biraz kıskandı bizi 2 hafta kadar bu konuda çok zorladım şimdi çok şükür herşey yolunda karışık ve uzun anlattım kızlar kusura bakmayın bizim hikayemiz de bu ilk oğlumun hikayesini de paylaşmıştım buda kısmet oldu şimdi ekran alıp ilerde onlara okutmak da kısmet olur inşallah hepinize kolay ve hayırlı doğumlar diliyorum okuyan herkese teşekkür ederim 🍀