Serap-22 27 haftalık bebek hareketlerini tekmelerini aşağıda hissetmek normal mi kızlar. Bazen aşağı da bazen yukarda hissediyorum. İlk gebeliğim olduğu için de bilgim yok kafama takıldı.
adsmom Serap-22 ben de öyleydim makat gelişliydi o yüzden öyle dediler. 2 hafta sonra falan döndü artık kafası aşağıda.
kuzeymomsss Serap-22 bende 22 haftalık hamileyim, nasıl tarif edeceğim bilmiyorum ama bazen öyle bir hareket ediyor ki afedersiniz resmen altıma kaçıracak gibi oluyorum nereye vuruyor tam anlayamıyorum yani
Serap-22 Elika0 vajinamın hemen üzerinde hissediyorum orada hareket ediyor normal mi bu seninki de öylemiydi canım
Elika0 Serap-22 evet canım normal diyorum ya 36 haftalık oldum hala orada hissediyorum tekmelerini. Kafası yukarda bi o yana bi bu yana dönüyor ama tekmeler aşağıda hala
Serap-22 Elika0 Rahatladım inan ki canım ya bilmeyince çok zor herşeyden korkuyorum birde benim ilk gebeliğim de 16 haftalıkken düşükle sonuçlandı içimde hep bir korku oluyor sağolun cevap verdiğiniz için
prensveprensesannesii Benim 27. Haftamda da kontrolde ters duruyor dedi doktor bu haftada normal böyle durması endişelenecek birşey yok dedi