EzgiiiiM bu durum anatomik yapı ile ilgili de olabilir olmayada bilir bilemiyorum ama bende genişleme oldu. Ha sonra düzeldi mi düzeldi. Kolay değil sonuçta bir canlı dünyaya geliyor. Küçücük delikten 3-3.5 kg bir bebek çıkıyor. Vanijanin da rahmin de biraz toparlaması için zaman gerekli oluyor. Ha birde bazı doktorların dikiş attığını duymuştum. Onlarda sanırım böyle bir genişleme olmuyor.