Regl olacak gibi belimde ve kasık bölgemde ağrı oluyor ve birde bebek içeride garip garip hareket ediyor vajinamda baskı ve keskin bir ağrı hissediyorum sanki çok kötü idrara sıkışmışım gibi. Bu arada bebek makat geliş neden bu ağrılarım 😰 haftaya salı doğumum var bu ağrılara bakılırsa daha erken olacak gibi hissediyorum. Benim gibi olan yaşayan varmı?