gldn065807 teşekkür ederim. 🙏🏻 Bebeğim doğdu 4.gün sarılık başladı hemen götürdük, Dr yenidoğan sarılığıdır kendiliğinden geçer bol bol emzirin deyip eve gönderdi. Bugün 24 günlük ve bu güne kadar 4 kez götürdük takip amaçlı belki fototerapi alır hemen geçer diye ama doktor canı acımasın kan almayalım, 30 güne kadar takip edelim dedi. Benim içim rahat etmedi değişiklik göremeyince dün tekrar götürdük bu kez de sarılık çok uzamış, rengi de daha sarı hemen kan değerlerine vs bakalım dedi. Daha önce canı acısa da sağlığı önemli gerekiyorsa kan alın bakılsın bilrubinene dedik oysaki… Sonunda geldiğimiz durum bu 😔