BtL14 17+4 günlüğüz. Bgn ultrasonda kafatasında kist gördü doktor sıvı akışı olmamış sanırım, 2li tarama sonucu iyi çıktı.hersey yolunda 26. Haftaya kadar kaybolur olabilir dedi. Böyle bişeyle karşılaşan var mı aranızda?
Busrayslife BtL14 Bize de aynısı söylenmişti tam da o haftalarda geçti gitti, doktorum hatta içini rahat tut geçecek demişti çok şükür öyle oldu
BtL14 Busrayslife inş bizimde geçer ya dediği gibi , daha önce hiç duymadım kimseden insan korkuyo 😢içimi rahatlattın valla bi nebze çok saol
Busrayslife BtL14 Evet bende duymamıştım insan hemen tedirgin oluyor Rabbim inşallah sizin bebisimizi de geçirir sagliklica kucağınıza alirsinuz sizde sağolun❤️