Tugbamete Evet aynı yerden kesi atıyorlar ama bende neden bilmiyorum ilk daha çok acımıştı ilk doğumda genel anaztezi oygulandı kendime zor geldim ayağa zor kalkmıştım ama ikinci ve üçüncü daha kolay geldi spinal oldum uyuşukluk geçer geçmez kalktım ayağı 3. doğum 2021 mart ayında oldu ve ben uyuşukluk geçer geçmez kalkınca hiç yatmadım diyebilirim bol bol yürüdüm yürümek daha iyi toparlıyor insanı