Kızlar bugün bir yerde okudum bebek eşten ayrılmış yani plasentadan ve bunu farketmemisler 2 gün sonra kadın fenalaşıp hastaneye gidiyor acil sezeryan oluyor şunu merak ediyorum böyle birşey ultrason da gözükmez mi sonuçta doktorlar herşeyine bakmıyorlar mi yoksa ultrason da gözükmez mi