
Kizlar merhaba iki göğsüm, göğsümün alti , ,gobegim ,kilot lastiginin geldigi yerde o hizada belim resimdeki gibi kabarik kabarik oldu asiri kaşınıyor. 3-4 gun oldu gittikce çoğalıyor kızarıklık. Hamileligin 16. Haftasini dun bitirdim. Bunu yasayan var mi aranizda? Pazartesi doktora gidecegim ama yine de bi danismak istedim. Tum vücudumda karincalar geziyor sanki.