arenimo 34. Haftaya giriyorum sürekli evde yalnızım şans eseri bugün komşum yanımdayken baygınlık geçirmişim hatırlamıyorum gözlerimi açtığımda ayaklarım dik bi şekilde uzanıyordum komşumun dediğine göre en son bişey içmem lazım demişim ve kafam düşmüş tansiyonumu ölçmüşler küçüğü 56ymış uyandığımda hala etkisindeydim titriyordum kafam sallanıyordu bu haftalarda yaşayan oldu mu benim gibi 😔😔 hala çok korkuyorum
arenimo Esrali61 daha fazlasını yapıyorum canım çünkü şekerim de yüksek istemesem bile ağzım kuruyor sürekli su ihtiyacı hissediyorum
Esrali61 arenimo o zaman Allah acil sifalar versin canim bende bilemedim mecbur doktora görünmen lazim