Ben e bebek in kendi ürününü aldım tekli olan elektrikli,yorumları güzeldi indirimde de yalan olmasın 260 a geldi galiba.Manuel alacak olsam da mochi alırdım o da süt toplamaya yarıyormuş.Ihtiyac olur mu olmaz mı bilemem,bir sure de ise geri donmeyecegim ama 7/24 evde olamayacağımı düşünerek sagarim poşete buzluğa koyarım dedim aldım bence bi bakın fiyatı piyasadaki en uygun markalardan biri