11 haftalık gebeyim cuma günü doktor kontrolüm var fakat iki gündür hem kasıklarımda hemde alt kısmımda sancılar var belime vuruyor bu haftalarda normalmi?kanamam fln yok krampta değil sadece sızlar gibi sancım var.Dayanilmayacak gibi değil ama gecmemesi beni endiselendirmeye başladı 🥺